Korisnička podrška
		Naša korisnička podrška dostupna je putem e-maila, telefona, kao i putem Help Desk aplikacije za online prijavu servisa. Bez obzira koji kanal odaberete, naš tim vam stoji na raspolaganju za brzu i pouzdanu pomoć.
		
Centralni ured Rijeka (Matulji)
	Centralni ured Rijeka (Matulji)
			Tel. (centrala/servis): 051-704-900
		
			E-mail: podrska@megamont.hr
		
			Poslovnica Zagreb
		
			Tel: +385/1-6622-762 
		
			E-mail: zg@megamont.hr
			
Help Desk korisnička aplikacija:
Kako bismo vam pružili organiziraniju i kvalitetniju podršku uveli smo i Help Desk aplikaciju za online prijavu servisa putem koje možete jednostavnim putem prijaviti servis, komunicirati s nekim od naših operatera te pratiti status svojih otvorenih prijava.
			
Našem Help Desk-u možete pristupiti putem poveznice >> https://hdmegamont.spin.hr/
Kako biste se ulogirali i dobili svoje korisničke podatke molimo vas da nam se obratite putem maila: laura@megamont.hr
			
			 
	Help Desk korisnička aplikacija:
Kako bismo vam pružili organiziraniju i kvalitetniju podršku uveli smo i Help Desk aplikaciju za online prijavu servisa putem koje možete jednostavnim putem prijaviti servis, komunicirati s nekim od naših operatera te pratiti status svojih otvorenih prijava.
Našem Help Desk-u možete pristupiti putem poveznice >> https://hdmegamont.spin.hr/
Kako biste se ulogirali i dobili svoje korisničke podatke molimo vas da nam se obratite putem maila: laura@megamont.hr
		Help Desk smo uveli kao dio digitalne strategije poduzeća s ciljem pružanja efikasnije i organiziranije korisničke podrške. Ovaj projekt sufinanciran je sredstvima Europske unije u sklopu vaučera za digitalizaciju iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti (NPOO). 
		
		Financira Europska unija – NextGenerationEU. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.
		
		
		